Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stort problem !!

Postat av Navo den 11 Juni 2009, 12:38
25 kommentarer · 110 träffar
Hejsan.

Jag vill bara skriva av mig lite grann om en sak som hände mig igår. Och allt handlar om mig, en tjej, min och hennes framtid.

Det hela började förra sommaren 2008. Då jag hade precis avslutat med ett litet förhållande med en brud som varade endast 6 veckor. Efter 1 månad då augusti började träda fram, fick jag syn på en söt tjej mitt ute i stan. Ett ansikte som man inte ser varje dag.
Därefter 2 veckor ungefär, stötte jag på denna brud på en utav polarens fest. Jag tog chansen, och fick chansen.
Jag och denna brud började lära känna varandra.
Vi kallar henne för Amy.
Och sedan var vi på G i 1 månad och därefter tillsammans.
Eftersom jag kunde så lite om sex och dess risker med sjukdomar och gravidet, fick hon lära mig ett och annat.

Vi blev väldigt nära varandra, och hade bestämt oss för ett gifte mål i framtiden. Om 4 år då. Fast vår mål idag var att klara av vår utbildning först, innan vi kan börja skaffa barn osv.

Vi kommer fylla 1 år tillsammans nu den 23 juni, men tyvärr blev det inte så. Hennes far ville flytta tillbaks till USA där dem en gång levde tillsammans och lyckades hitta ett bra jobb där.
Så dem bestämde sig för att flytta och tog flyget i tisdags.

Innan vi bestämde oss för att gå skilda vägar, testade hon sig för att se om hon nu var gravid. Och svaret fick hon vänta typ en vecka, fast det skulle hon inte hinna med eftersom dem skulle flytta. Så kontaktpersonen fick bli jag då.

Så hon reste tillbaks till USA. Vi sa adjö osv. Sedan så ringde dem från UMO till min mobil igår morse och sa :
"Din flickvän väntar på barn."

Och det gav mig världens chock och frågade snabbt om det var möjligt med att göra abort. Dem sa att det finns en möjlighet men då måste jag säga åt henne att göra det så snabbt som möjligt innan det är försent.

MEN HUR?! Hur ska jag ta kontakt med henne nu när hon har precis flyttat till USA. Dem kommer fixa internet och hela skiten om ca en månad sa dem. Mobilen är inte igång.
Allt jag har kvar är hennes adress och stad där hon kommer att bo.

Och NEJ, vi var aldrig otrogna mot varandra eftersom jag hade tillgång till alla hennes saker och var med henne hela tiden.

Vad ska jag göra FB? Ska jag ta en snabb resa till USA och leta reda på henne innan det är försent?!

Jag har ca 12 dagar på mig att få henne göra abort innan det är försent.

VAD SKA JAG GÖRA !!!! Tiden bara rinner iväg...

Bild på henne :

http://img38.imagehaven.net/im g.php?id=TPH99S0NBB_Amy.jpg

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..