Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det eviga Kärlekstråderiet

Postat av Ilolaturface den 9 Juni 2009, 21:59
12 kommentarer · 85 träffar
Godafton mina Damer och Herrar, Pojkar och flickor i alla åldrar!

för det första

WALL OF TEXT; JAG VET, men läs det !

Jag har märkt att det poppar upp flertalet trådar om kärlek, ragg, osv. De flesta har enkla svar, men ändå skriv det lååånga texter om frågor och beskriver dagens händelser.

Grejen är den, mina kära människor, att ingen annan kan bestämma hur du ska göra. Det är HELT upp till dig, det är just därför ett förhållande ska kunna hålla, för att ni passa ihop.

Om du börjar ragga och göra saker som någon annan säger åt dig att göra, då är du inte dig själv, och då spelar du någon annan, vilket gör att du låtsas vara någon annan och inte gör som du själv vill.

Ett annat problem är också "Vad ska jag göra" eller Hur jag ska göra.

Jo, vad du ska göra är enkelt.
VAR EN MAN/KVINNA!
GÅ FRAM TILL PERSONEN
PRATA, LÄR KÄNNA, bjud på en drink, en cigg, erbjud skjuts hem eller vad som helst för att visa dig osjälvisk osv, är personen intresserad så KOMMER du märka av det. Man ser det i personens beteende, hur den tittar på dig, kroppsrörelse och vad denne säger. Det är aldrig (vad jag vet) så att en kille/tjej bara frågar "SKA VI KNÖLLA?" utan det är finare ord, som "ska du med bort en sväng" eller liknande.

Ingen här på fragbite kan bestämma vad du ska göra.

Det är DU som måste ge personen du vill ha en chans, men du måste också visa att DU är intresserad. Ring och fråga om ni ska ses någon dag, fråga om denne vill med på fest.
Du behöver INTE skämmas om personen säger NEJ. Det finns två anledningar
1) Personen kan ha förhinder; Sjuk, åka bort, barnvakt osvosv, Kanske bara inte orkar, om personen inte orkar, erbjud att komma över och se en film eller ngt sånt.
2) Personen hatar dig.

Om personen inte gillar dig, Tänk såhär då.
"Det är bara en enda fisk, i ett sjuhelsikes jävla stort hav, och det kommer fan inte vara sista gången du blir dissad, och det kommer inte vara sista gången du lyckas heller"

Livet är upp och ner. Ibland har du flyt;njut av det så mkt du kan.
När livet är ner, Ta det lugnt, sura inte ihop i en emohög, utan gör det bästa av situationen

Det är så många som behöver en ledare, en att följa och lyssna på bland ungdomar, Var er egen ledare,
GÖR ERA EGNA SVAR

Eller vad säger ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..