Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagsmål

Postat av Civek den 9 Juni 2009, 17:32
47 kommentarer · 172 träffar
tjaa!
Behöver hjlälp fort!
Allt började i lördas när vi va ute och drack, jag fick i mig lite för mkt och var lite borta, Johan (polaren) börja snacka skit om min flickvän.. Jag flippa ur totalt och hoppa på honom.. började först slå han i ansiktet tills de kom nån och drog bort mig från honom.
Jag drog mig loss och sparka till johan i ansiktet. Hoppade sen på han som försökte dra bort mig och slog han ett antal gånger i ansiktet. Johan försökte samtidigt ställa sig upp men gick inte så bra för han.. jag tänkte inte precis då så ja gick tillbaka och slog till han.. sen händer ju de mest otroliga saken som kan hända..
min flickvän får se slagsmålet..(när ja slår ner han) hon springer fram, börjar skrika åt mej och säger att ja ska dra åt helvete. ja och nåra andra polare drog. dom sa att ja gjorde de rätta sen va de inge mer med de. Min flickvän ringde snuten och tjalla, johan ligger på sjukhus och jag är just nu hemma .. Hon har också gjort slut för att hon var tydligen "bra vän" med johan va nu de ska betyda -.- .. men vill verkligen inte förlora henne.. vad ska ja göra??

Peace
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar