1
Betyg
Postat av ZizaN den 9 Juni 2009, 13:22
16 kommentarer · 101 träffar
Tjah. Gick ut nian idag och fick mina slutbetyg och ser att jag bara fått VG i engelska, när min lärare en vecka tidigare sagt att jag fått MVG på allting vi gjort den här terminen och eftersom att jag haft VG på väg mot MVG alla tidigare terminer så skulle hon absolut sätta MVG i slutbetyget, men så gör hon inte det?
Även om 5 poäng inte låter mycket kan det fan vara skillnaden på ett gymnasium och ett annat, så jag blev helt rasande, mest med tanke på hur jävla fittigt det är av henne att säga att jag ska få MVG men sedan bara sätta VG.
Frågade en lärare om hon var kvar i skolan men hon hade åkt hem så kunde inte snacka face 2 face med henne.
Funderar på att ringa eniro och be om hennes nummer och sedan skälla ut henne som fan över telefon..
Men vad skulle ni göra i denna situation?
Även om 5 poäng inte låter mycket kan det fan vara skillnaden på ett gymnasium och ett annat, så jag blev helt rasande, mest med tanke på hur jävla fittigt det är av henne att säga att jag ska få MVG men sedan bara sätta VG.
Frågade en lärare om hon var kvar i skolan men hon hade åkt hem så kunde inte snacka face 2 face med henne.
Funderar på att ringa eniro och be om hennes nummer och sedan skälla ut henne som fan över telefon..
Men vad skulle ni göra i denna situation?
Vad skulle ni göra?
39 personer har röstat