Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vanor på toan

Postat av Big D den 7 Juni 2009, 22:30
26 kommentarer · 185 träffar
Tjabba!
Kände att jag hade sillhuvud och var tvungen att lägga en kabel som hette duga. Plumsade som en sten i en damm!

Kom och tänka på, vart man föredrar helst att göra sina behov? speciellt att skjutsa Cosby barnen till stranden. Kom ihåg när jag bodde i Akalla, då hade vi en jävligt liten och mysig toa och sen ett badrum. Jämt när det var dags att lägga bredband valde jag den lilla toan.

Att flå en ekorre utomhus har aldrig varit min grej och löv mot röv känns riskabelt ifall det skulle sitta en fästing på. Man vill ju inte ha oinbjudna gäster.
På tal om gäster. Det här att sjösätta brungäddan på borta plan kan både va mysigt och jävligt jobbigt för vissa. Men jag tycker det är mysigt.
Man sitter där, spanar runt och kanske hittar nån kul pryl som man kan leka med medans man värper brunägg.

Vissa sysselsätter sig ju med att läsa en tidning, en schysst porrtidning eller varför inte ett CD-konvolut. Jag själv brukar topsa öronen.

Vart gillar ni att offra till porslinsguden? Vad brukar ni hitta på under tiden? Stort eller litet utrymme? Diarré eller hårdskit?
Det har alltid varit ett sant nöje. Man har lite tid för sig själv och kan fundera på livet lite.

Tack för mig
Detta är inget bevis på hur många olika ord för bajsa jag kan.
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..