Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lösaktiga tjejer = TÖNTIGT?

Postat av LÅST KONTO 88200 den 6 Juni 2009, 23:22
35 kommentarer · 554 träffar
Hejsan fragbite!

Jag har länge grubblat över ett ämne som ni fragbite-pojkar verkar vara experter på. Fjortistjejer. Ni vet, riktigt blonderat hår, den där lite lätt frånvarande "fiskblicken" i ansiktet etc.

Varför är ni så intresserade över dessa? Med tanke på att en så stor andel män tycker de har estetiskt tillfredställande yttren har de som alla vet haft med fler personer än man har fingrar och tår innan en ålder av 18.

Anser ni att denna egenskap är bra, eftersom man kan liksom känna en mer kamratskaplig relation till sina övriga vänner som haft sexuellt umgänge med henne eller har det sina fördelar i att hon är erfaren och därigenom bättre i sängen? Eller är det helt enkelt så att man blir cool om man har sex med fler?

Personligen anser jag att de lite mer tillbakadragna och söta tjejerna tilltalar mig. Gärna ganska oskyldiga, istället för att sitta och skryta med deras sexuella erfarenhet! :)

Vilka tjejer tilltalar er, fragbite?
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..