Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NGN riktigt kunnig Outlook express

Postat av finblomma den 6 Juni 2009, 12:29
17 kommentarer · 984 träffar
Hej! nu skulle jag verkligen villa imponera på mina föräldrar och göra dem glada, dom har ett problem med outlook express och dom är inte dom data kunnigaste personerna, dom kan inte skicka/svara till folk som skickar till dom, det kommer upp:

Det gick inte att skicka meddelandet på grund av att servern inte godkände en av mottagaradresserna. E-postadressen som inte godkändes är*****************. Ämne 'Fw: BUSSCHEMA , Konto:*************, Server: 'mailout.telia.com', Protokoll: SMTP, Serversvar: '550 RCPT TO: Relaying not allowed - please use SMTP AUTH', Port: 25, Secure (SSL): Nej, Serverfel: 550, Felnummer: 0x800CCC79

och

Det gick inte att skicka meddelandet på grund av att servern inte godkände en av mottagaradresserna. E-postadressen som inte godkändes är den dom ska skicka till. Ämne 'Re: ************, Konto: '*************, Server: 'mailout.telia.com', Protokoll: SMTP, Serversvar: '550 RCPT TO: Relaying not allowed - please use SMTP AUTH', Port: 25, Secure (SSL): Nej, Serverfel: 550, Felnummer: 0x800CCC79

dom formaterade om datorn för någon månad sen och det fungerade att skicka före dom formaterade, men efteråt så fungerade inte enligt min mamma

här står aktiviteter (felet)
vi har en annan dator där fungerar det

Status Anslutning

Skicka 2 meddelande(n) med *******telia.com Misslyckades| användare nummersändaren
Status (misslyckades) Anslutning (använadre nummersändaren)

hjälp skulle uppskattas SÅ MYCKET! tack på förhand
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..