Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Warcraft3 Hjälp

Postat av afqa11882 den 6 Juni 2009, 03:37
5 kommentarer · 165 träffar
Hej jag har köpt ett nytt warcraft 3 ROC och möter då på detta felet.

Efter jag har installerat Wc3roc och ska installera mitt Wc3tft så står det att jag måste installera roc först (Please install warcraft3 before installing The frozen throne) jag har prövat att installera roc i 2 olika mappar. Jag har också prövat formatera om och skrivit ett mail till deras support som dom gav ett snabbt men inte så hjälpande svar. Svarade och sa att inget dom sa att jag skulle göra funkade men fick inget svar.

Kollat runt lite på google och ramlat in på ett antal forum där jag märkte att det är något nytt dom lagt in i skivorna som gör att den gamla tft inte funkar till...

Orcen rör på munnen och lite sånt när man ska installera i början.. Har även laddat ner warcraft 3 + tft från piratebay men verkar som att det lagt sig någon backupfil någonstans i datorn som automatiskt gör att roc blir sådär konstigt.. Vettefan..

Skulle uppskatta hjälp. Ni kan ju säga till om ni vill veta något mer eller om jag ska omformulera något.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..