Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den härliga pizzan!

Postat av LEWANDOWSKI- den 6 Juni 2009, 03:21
12 kommentarer · 279 träffar
Tjenare! :D

Jag måste bara berätta om min LÅÅÅnga/KORTAAA dag kommer inte ihåg hur lång den var men gissar på ungefär 12 timmar :O vet inte varför men gissar på det iaf:D

Det börjar med att jag drömmer att jag går upp, men går inte upp pga att jag drömmer att jag går upp och jag vågade inte chansa på att jag var uppe för att då skulle jag snubbla på min TV :S fråga mig inte varför...

Men iaf lite senare så vaknar jag och naturligtvis så snubblar jag på min TV får fjärrkontrollen i ansiktet och fastnar med kalsongerna i lampan.

Jag fick vänta på att farsan skulle tag ner mig, när jag blivit nedtagen för att jag skrikit mig hes och gjort grinat mig till en vattenpöl på marken drar farsan ner mig med sina långa ögonfransar :)

när jag väl var nere sparka jag till min TV och skratta lite för mig själv . (jaa, jag går på crack ;D)

Efter detta aMAAZZZING moment så drar jag iväg till min kompis (jaa i bara kalsonger, ngt fel med det?) och frågar han om han har lite chokladsås till min pizza som jag ska baka på pizzeria Ormbunke I Bredared :)
- Tjena mors brushÄÄn, harru lite lattesås ellE??
- ShuuuUUU min B-RUSH! ajjemensannnaann jag langar dirr JAUU.

När jag har fått min sås drar jag direkt iväg till Bredareds pizzerian ORMBUKEN!( Bredaren är ett bondeställe, endast bönder!)

När jag är framme så möter jag en vin liten färgad pojke som ger mig en påse med bananer. Efter detta så möter jag Abdull som ska visa mig hur man börjar med pizzan.

Efter jag gjort min pizza med chokladsås, kebab och banan så åt jag upp den :D DEN SMAKA GÅTT JAG LÅVAR :D

NU HÄNDER DEN SJUKASTE SAKEN NÅGONSIN I HELA MITT LIV!

Abdull kommer fram till mig och säger att han är från FBI, jag skrattar lite och säger: LOLBOLL, försök inte lura mig, jag har spelförståelse ;)

Abdull - Jarrrkk meshar alvar jauu!

då blir jag rädd och daskar till han med min påse bananer och springer hem :D

Nu till diskussionen:

1. Tror ni han är från FBI?
2. Kommer ngt stort att hända isf?
3. vad har ni på eran pizza??

MVH: cracktomten MjölkaN^

chokladsås, banan och kebab på pizzan?

39 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..