Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rösta i EU-valet = Töntigt

Postat av Fick en Tanke! den 4 Juni 2009, 14:17
36 kommentarer · 51 träffar
Tror ni själva att ni kan påverka något i denna korrupterade gryta? I sådana fall kan ni ju ta och tänka om, dagens ungdomar! Herre min gud....

Kommer ni kanske ihåg vår egen Fredrik Reinfeldt vad han sa i valrörelsen 2006?

"Efter att Ipred sedan började diskuteras höjdes oroliga röster för huruvida löftet skulle läggas åt sidan, men Reinfeldt menar att han stått vid det han sagt. I SVTs Agenda ställdes han mot väggen vad gäller detta:

Programledare: Men Fredrik Reinfeldt, men du sa så här före riksdagsvalet, vi ska inte kriminalisera en hel ungdomsgeneration med tanke på den här fildelarfrågan. Är det inte precis det ni gjort?

Reinfeldt: Fast då var diskussionen om vi ska sätta polis på ungdomar som fildelar, och det var precis det vi inte gjorde. Så jag har precis levererat det jag sa.

Programledare: Men, man kan ju gå till domstol? Med Ipred-lagen? Det är ju så det går till?

Reinfeldt: Fast det handlade om vi skulle sätta in polisiära åtgärder mot en ungdomsgeneration."

Faktum är att... politikerna SKITER i allt dom utlovat. Dom avger löften efter löften som verkar helt magnifika, för att sedan spola ner dom i havets djup och driva det dom själv vill och inte det dom utlovat.
Politikerna är inget annat än maktgalna idioter som inte bryr sig ett dugg om vad svenska folket vill och inte vill, och i detta fall folket inom kretsarna för EU. VI har ingen rätt, enligt dom!

Så nu ber jag er alla, skippa EU-valet och visa att dom inte kan fortsätta såhär. Dom vill inte hjälpa oss, dom vill inte förbättra i EU, dom vill inte något annat än att ha makt och göra det dom själva tycker är roligt, röra om i grytan!

EU-valet

37 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..