Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sverige, vart tar det vägen?

Postat av Flampard den 3 Juni 2009, 14:00
52 kommentarer · 372 träffar
Har sett en del Diskussioner om svenska flagan bland annat osv här på fragbite, men vill gärna hör vad ni har och säga angående Rasism i Sverige, det börjar gå lite överstyr .....
själv har jag kompisar som har tatuerat in Svenska flagan på Armen och andra symboler som är länkat till Sverige men dom är Absolut inga rasister...
alla här på fragbite känner säkert mer än 1 "nysvensk" och umgås med han eller hon, men ändå ska vi klandras för att vara rasister. Giller inte det sammanhanget..

Min åsikt :

det värsta är ju att vi tog in alla invandrare och välkomna dom till vårat land, men sen anses vi svenskar för att vara rasister!?!?!?! oO

te.x :

- Börja en tröja med text " SVERIGE "
- Svensk flagga i fönstret
- Sjunga nationalsången
- Spela upp nationalsången (har aldrig hört den spelats förutom på matcher)
- Tatuering (Svensk flaga)

You name it

Vi lever i vårt land inget annat, klart som fan att vi ska få vara stolta svenskar !!!!!!

vad begär dom "nysvenska" av oss? att vi ska gå runt med 10 oilka flagor allt ifrån svenska till Iranska ??????

patetiskt, dom har sina flagor och jag har inget emot att dom har på sig tröjor osv som symboliserar deras land

Vad tycker ni ? (inga rasistiska påhopp i denna tråd)
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..