Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt Livsproblem

Postat av Schnikerz den 2 Juni 2009, 18:27
15 kommentarer · 60 träffar
OOOOO helvete fragbite. Jag har satt mig själv i skiten.

Hej ,alltså hej. Vad .... händr. Käften o skriv idiiot. OKej. OKej. OKEJJ OKEJJJJ

Till ämnet idiot

Det är tuffa tider. Vårt land, eller rättare sagt, våran värld, är i kris. En ekonomisk jävla kris. Det är fan inte okej. Vann 900 dollar på poker igår. Det är fan inte okej. Skulle varit mer ...... vafan

WOrld of warcraft. Har tappat dragkroken till detta. Jag saknar dig. I Miss u man. I miss you oh mighty forests of azerothzx. Vad fan gör man lixom

En rogue? Ja ,funderar på det. ..... spela lite som han i world of roguecraft. Pumpa ner folk till lite rammstein och rocky musik.

EN LÅT SÖKES BTW.

En låt som börjar lugnt, rocklåt, blir sedan HÅRD som fan, sen börjar dem sjunga... En kille sjunger ungefär så här....med hes röst.

Whhhhhy hmm hmm mhmmmmmm.....

Sen kommer en annan kille och skriker :

LIKE MEEEE MOTHERFUCKER YOULL BE AT IT BLA BLA BLA...........

Nån som sitter o trycker på denna...????

hette nått med circ~ nånting.

OCH DATOR JÄVLEN, laptopen. Elkontakten har fuckat ur totalt. Glapp o grejer, går från energisparläge till fuckaurläge varje sekund. Slår sönder fanskapshelvetet snart.

Några tips?

rösta på piratpartiet 7/6e
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..