Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

okänd man tafsade

Postat av fuckmemynameisSofia den 31 Maj 2009, 23:44
9 kommentarer · 178 träffar
i helgen var jag i min pojkväns (rasmus) stuga, i norra norrland. Där var det mest gamla människor, magra kossor och renar med skitsjukan. Dvs renar som fått fel foder och har rännskita över hela benen.

Nu till saken - i lördags var vi hemma hos en gammal gubbe som hette Edvin. Det var rasmus mormors bor. Vi åt rökt kött och potatis. Edvin satt framför mig och hade hela eftermiddan stirrat konstigt på mig. Helt plötsligt så kände jag hur en fot klättrade upp för min vad och borjade trycka mot mitt skrev, jag hade mjukisbrallor på mig, så foten kunde lätt komma åt min fitta. Min första tänake var "Vad fan gör rasmus vid matbordet?!" så kollade jag på rasmus. Nej.. det kune inte vara han, han satt bredvid mig och var inte så vig. Så tittade jag på edvin, han satt där och åt sitt kött, som om det inte fanns något vanligare. Bredvid edvin satt rasmus mormor och rasmus mamma. Och inte fan avr det ju någon av dom som satt och petade där nere på mig?! Jag blev helt inställd på att det var Edvin. Han är helt enkelt pedofil.

Först var det jobbigt, efter några minuters massage av Edvins fot så blev det allt skönare och skönare. Innan vi gick och åt hade jag och rasmus haft lite kul, och inte hunnit avsluta det. Så jag var väldigt kåt. Plötsligt råkade jag stöna lite lätt "Ahh! Aj.." alla tittade på mig - foten stannade upp för en sekund.

- Förlåt.. det är den där katten som är och gnager på min fot nu IGEN.. ursäktade jag mig.

Rasmus mormor skakade på huvudet. Foten började massera igen. Helt plötsligt började den trycka hårdare och hårdare. Vafan... nu gjort det ju on ist. Jag spände mina ben runt foten så den inte kunde röra något mer än tårna, och jag kan då lova er - jag har riktigt starka benmuskler! Foten kom ingenstans.

Så plötsligt vred jag lete på mig och sträckte mig efter mjölken, jag knep till lite extra med benen. Och när jag gjorde detta utsattes foten för en enorm smräta, om jag gjorde rätt vill säga.

Då drog skrek rasmus mormor till, sen ställde hon sig upp och skrek:

- VAD GÖR DU?! Vill du att någon ska hålla på sådär i ditt sköte får du faktiskt göra det själv! Att ta min fot och föra dit den är inget jag accpeterar! FÖRSTÅR DU DET?!

Kärringen var verkligen arg som satan. Hon tog sin käpp och spatserade argsint ut ur rummet, ut på altanen och tände en cigg.

Alla tittade konstigt på mig för en sekund, jag kände hur rasmus skämdes lika mycket som mig. Resten av maten åts under en väldigt tyst och pinsam tystnad.

för er som inte förstod så trodde jag fel. Ramus mormor är INTE en man, hon är en kvinna. Det har jag sett, en syn jag aldrig glömmer :| fysatan! Till en borjan trodde jag att det var Rasmus mormors bror Edvin som satt och tafsade, det visade sig sedan att det inte var hans mormors bror utan mormorn själv!

Lesbisk pedofil lättare sagt.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..