1
Tjejen började lipa..
Postat av wvurtne den 31 Maj 2009, 21:45
347 kommentarer · 358 träffar
hej fb... känner föratt skriva av mig lite, var rätt så glad lyckades kirra mig ett ligg, aja flörtat med hon i ca 3månader och nu vare dax, for hem till hon ingen av hennes föräldrar var hemma,så jag började smeka på hennes lår, sen så började vi små pussas, aja efter ett tag åkte kläderna av, sen så blev de lite mer smek ca 2 -3 minuter, sen så satte vi igång, hon berättade att hon aldrig hadde haft sex förutt, jag sa de är lungt... hon så osäker ut, sen så körde jag på inte så hårt eftersom de var första gången för hon, hon stönade... eller de trodde jag körde på 2min sen så låg hon med huvudet upp och ner och jag tänkte vad håller hon på med så jag sa emelie hur äre, sen så såg jag att hon var helt röd i ansiktet och grät:/, jag försökte trösta hon men hon bad mig fara åt helvete... stack därifrån illa kvickt vettefan vad jag ska göra nu, någon som har några förslag:(?. har nu ringt upp hennes kompis och pratat med henne, hon säger att hon som jag satte på då mår dåligt och känner sig äcklig ;o, vettefan om man ska ringa till hon.
----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ----------
Har nu ringt hon... hon bara små gråter när jag pratar med hon frågade vadsom var fel hon sa : Jag vet inte, sen så säger hon bara mm vet inte, och låter ledsen, och till slut sa jag men förfan jag kan juh inte hjälpa dig om jag inte vet varför du blev ledsen då började hon gråta / Skrika och la på.....
----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ----------
Kommer försöka ringa hon igen på ett tag kommer med uppdates..
----------------------------- ----------------------
Behövde inte ringa, fick ett samtal av hennes pojkvän som jag inte haft någon anning om att hon har,enligt han är jag dödens + på de så har jag tvingat hon att ha sex enligt han, aja har en anning om vem de är har jag rätt så är de inget att oroa sig för, enda jag har att oroa mig för är en polis anmälning :/ han sa att vi skulle snacka imorn..., aja de borde nog gå vägen
----------------------------- ------------------------------ ------------
Kommer med en rätt så sen uppdate hära, träffat hennes kille vilken jävla tönt haha,
jag frågade om han ville nåt han kollade mig inte ens i ögonen... så jag puttade till han, fick en smäll över näsan han fick dock 3 tebax + på de så är han 92^^, yey im cool i smacked down a guy that is 3 years older than me yey:P, känner mig inte de minsta orolig längre, sen så fick jag ett samtal att jag är körd av någon av hans nörd polare vi får väl se hur de går imorn på skolan =), blir inte förvånad om dom kommer med en Epa med en cigg i käften;P kommer även komma med uppdate imorgon!
Har nu ringt hon... hon bara små gråter när jag pratar med hon frågade vadsom var fel hon sa : Jag vet inte, sen så säger hon bara mm vet inte, och låter ledsen, och till slut sa jag men förfan jag kan juh inte hjälpa dig om jag inte vet varför du blev ledsen då började hon gråta / Skrika och la på.....
Kommer försöka ringa hon igen på ett tag kommer med uppdates..
----------------------------- ----------------------
Behövde inte ringa, fick ett samtal av hennes pojkvän som jag inte haft någon anning om att hon har,enligt han är jag dödens + på de så har jag tvingat hon att ha sex enligt han, aja har en anning om vem de är har jag rätt så är de inget att oroa sig för, enda jag har att oroa mig för är en polis anmälning :/ han sa att vi skulle snacka imorn..., aja de borde nog gå vägen
----------------------------- ------------------------------ ------------
Kommer med en rätt så sen uppdate hära, träffat hennes kille vilken jävla tönt haha,
jag frågade om han ville nåt han kollade mig inte ens i ögonen... så jag puttade till han, fick en smäll över näsan han fick dock 3 tebax + på de så är han 92^^, yey im cool i smacked down a guy that is 3 years older than me yey:P, känner mig inte de minsta orolig längre, sen så fick jag ett samtal att jag är körd av någon av hans nörd polare vi får väl se hur de går imorn på skolan =), blir inte förvånad om dom kommer med en Epa med en cigg i käften;P kommer även komma med uppdate imorgon!