Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Såg något märkligt idag ! =S

Postat av Flampard den 31 Maj 2009, 01:28
53 kommentarer · 142 träffar
hej FB

allt började med att vi hade planerat att tälta och lira paitboll i skogen idag, men blev absolut inte så ......

vi bärde av vid 4 snåret för att grilla,käka och tjöta,you name it..för att sedan börja lira lite paintball och ha trevligt, vi befann oss mitt inne i skogen, RIKTIGT långt in sisådär 2 mil in i ingenstans för att inte folk ska bli störda av oss osv.
vi lirade ett bra tag tills det blev mörkt men det var då det märkliga hände.

jag och mina lagkamrater ligger intill ett berg för att skydda flaggan som var en del i vårat paintball spel.
då ser vi något extremt konstigt, det var någon figur som verkligen liknade en alien i " Alien vs Pradator " .. det gick ca 50-100 meter bakom oss med solen i ryggen så det var svårt att se färger osv..
men den var lång, kanske 2 meter lång och hade ett älgformat huvud fast inga horn och en låååång svans .
den var även 2 bent och gick som en dinosaurie för att beskriva det som bäst.. ryggen var som en stor knöl och 2 taniga "armar"

det låter som en dinosaurie men tro mig det var det INTE !
jag är ganska svag på att beskriva saker och ting, men fick en sån jävla chock och blev riktigt rädd så det blev som en flashback om ni så vill kalla det ..

det var jag och 2 andra som såg figuren och sa till dom andra att det var något konstigt som gick bakom oss och bad dom kolla efter med oss va det var... vi gick någon kilometer och fann 2 st kadaver av något rådjur eller så sen så vände vi tillbaka och stack genast, ingen hade lust att stanna efter det.
medan våra andra polare inte trodde på oss och blev extremt kaxiga och sura .

är det någon som har någon vettig förklaring på vad det kan vara !?

en missbildad älg ? kan de vara möjligt ?

bjuder på stavfel

vad kan det vara ?

61 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..