Hallå! Jag har några frågor om turkiet. Snabba svar skulle uppskattas.. Åker nämnligen imorgon.
Så min första fråga är.
1. Finns det någon åldersgräns på alkohol i Turkiet?
2. Finns det snus i turkiet, och isåfall vilken åldersgräns på tobak.
Eftersom jag inte litar på wikipedia och google frågar jag nu min kära fragbite.
P.S. kanske kommer på mer frågor sen.
edit: turkiet är ett skitland, troru dem bryr sig om du köper alkohol? dem får ju inte ens vara med i EU för att dom inte har mänskliga rättigheter.
2.nej
2. Ja, 6 år
* mitt
2. Nej, det finns inte snus där, tror tillochmed att det klassas som drog! Skulle inte ta med mig en dosa, speciellt inte utanför EU.
Tack och Hej!
Vänliga hälsningar /Gustav
SNUS ÄR NORDISKT
KÖPER MAN PÅ PLANET; HATAR NOOBS!
Gustav heter min vänstra pungkula xD
alltså.. bara så du vet då hehehe
1.nej
#14 man får inte köpa snus på flyget om man ska inom eu :( dock ligger turkiet utanför eu men anar att trådskapren är under 18
Be dina föräldrar köpa en stock så du kan ta med dig den, som handbagage lär inte bli några som helst problem,
sen nej, dom har ingen gräns på alkoholen, när vi va där blev vi erbjudna vi gräs och tyngre på alla ute ställen och det var ingen koll alls ^^ så alkoholen är inga problem
Nej
du kommer bli full på väg till stranden, om du vill dvs.
alla säger come in i give free cocktails, gå in och drick och säg tjaråå kommer och äter här någongång.
sen nästa resturang bakom hörnet samma sak.
alla ger gratis drinkar .. :p
finns inge snus heller
''Det finns åldergräns, men lika mycket som dem är medi EU''' de är pengarberoende och du kan få dem göra allt för pengar. Antalya eller Alanya? snus vet jag inte men de finns mycket cigg de kul, men folket el ite halvmyttare som försöker lura till dig att köpa falska saker för höga priser os.v.
De är inte med i EU på grund av 1915 de fitthororna so mdödade småbarn och nyfödda, samt gravida kvinnor som var vapenlösa
2: snus är väl bara tillåtet att sälja i Sverige?