Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Msn hjälp -.-'

Postat av kkthxbb den 29 Maj 2009, 17:43
8 kommentarer · 184 träffar
Tjena!

Nu äre så att mina föräldrar har skilt sig (lol) och flyttat runt med min dator då ja inte har installerat wow, cs och all skit på min nya (köpte den för 2 dagar sen)

Har varit hos farsan nu och då har msn fungerat perfekt, inte haft några problem eller något.
Men nu när jag kommer till morsan så fuckar sig hela skiten och jag itne logga in :s När jag trycket på "log in" så kommer det upp att msn har slutat att fungera? Och så letar dem efter en lösning. Kommer upp när jag trycker på det när de säger att dom har hittat en lösning:
Dataexekveringsskyddet är en säkerhetsfunktion som kan förhindra att virus och andra säkerhetsrisker skadar datorn. Skadliga program kan försöka angripa Windows genom att försöka köra (exekvera) kod från systemminnesadresser som är reserverade för Windows och andra behöriga program. Sådana angrepp kan skada program och filer.

Och så följder jag alla stegen men det fungerar ändå inte?

Har installerat om msn och startat om datorn bla....

Någon som vet svaret? Tacksam för svcar!

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..