Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffa tjej imorrn, Problem!

Postat av Felixk den 29 Maj 2009, 12:37
51 kommentarer · 69 träffar
Hej

Imorrn så ska jag hem till en tjej och titta på film. Jag har känt henne länge, sedan dagis typ. Vi har varit ihop en gång för ett par år sedan men jag sabbade det totalt >: . Men iaf imorrn ska vi träffas igen efter mycket snack på msn. Men problemet är d att en till polare ska följa med och även en utav hennes kompisar ska va med. Denna polare som ska följa med gillar henne också(ser så ut iaf). Och han kommer säkert hölla på med henne och jag kommer bli svartsjuk, vilket e typ det värsta som finns för mig >: .

Och det finns inget värre om han skulle bli tillsammans med henne, fyfan. Okej en kort sammanfattning hur det ligger till:
Vi e två killar som ska träffa två tjej och en av dessa gillar båda två.

Jag vet inte hur hon känner för någon av oss men för min del så tror jag hon ser mig mer som en kompis, men ja är inte säker. Det var hon som tog "första steget" med att börja snacka med mig satt.. aja.

Så nu till frågan, ska ja kanske låta min polare få henne endå? För att om jag kämpar för henne osv och sedan får dissen så äre gg typ. men om jag "ger upp" direkt så blir jag inte lika ledsen :p . Och hennes andra kompis är helt random så hon kan dra :pPpp

Vi skulle träffas hos henne runt 8-tiden så en edit kommer nog först på söndag, eller möjligtvis sent på kvällen/natten.

Vi alla är 92or
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..