Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drabbad av könssjukdom, vågar inte...

Postat av tabbenn den 28 Maj 2009, 23:53
33 kommentarer · 1 217 träffar
Tjenare Fragbite.

Jag hade oskyddad sex för ett halv år sedan och efter ett tag började jag få gula vårtor runt penis/anal och nu har dom även börjat sätta sig i käften (läppar, under tunga) det är som tur är inget som är synligt.

Till det negativa: Jag kan inte försöka få ihop det med någon tjej. Jag skulle aldrig riskera att smitta någon annan tjej, är inget as. Jag vill veta vilken sjukdom jag sitter inne med innan jag testar mig. Det största problemet är att jag inte vågar testa mig. Vill inte få dåliga besked.

Jag finner ingen glädje i att gå till ungdomsmottagningen och visa upp en vårtig kuk (jag förstår om ni skrattar nu) och det har jag full förståelse för. När man går till en ungdomsmottagning, räcker det inte med att man säger vad man har för sjukdom? Eller måste dom undersöka en :(?

Ni behöver inte säga att det är HIV och sådant skit om det inte är det. Är det HIV så är det så läget ligger till mycket mer kan jag inte göra åt saken. Men om det inte är det så behöver ni ju inte säga att det är det, det är inte så att jag sitter och skrattar år era skämt.

Nu är det sommar och jag gillar en tjej som även gillar mig. Men jag undviker henne eftersom jag inte tänker utsätta henne för det jag har blivit utsatt för.

Tillbaks till topic:

Vilken sjukdom har man om man har små gula vårtor på penis, underläpparna, undertungan?

Jag uppskattar all slags hjälp. Ni som hjälper till är verkligen guldvärda. Jag kan gå till ett sjukhus och få seriösa svar direkt men som ni märker så är jag förbannat feg :|

Tack så mycket!
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..