Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hotad på fragbite - Vanligt?

Postat av Låst Konto 49333 den 28 Maj 2009, 22:30
89 kommentarer · 353 träffar
Tjena tänkte bara berätta om ett problem som dyker upp dagligen då jag slänger ur mig en härlig kommentar vare sig den är guld värd eller ej. Kan hända i mina trådar också men men.. Det är så att dagligen blir jag hotad av något slag här på fragbite och tycker inte det är acceptabelt, förstår inte varför ingen admin bryr sig här och kanske ger mig en bättre anonymitet så de inte ger ut min ip-adress då den blir censuerad eller något?
Då personer har skrivit jag har din ip nu skall jag söka upp dig och slå in pannbenet på dig jävla idiot. Detta är en vanlig incident som händer mig och tänkte bara höra med er på fragbite om ni utsats för samma kränkningar samt hot av något slag?

Jag tycker verkligen inte det är acceptabelt och nästa gång kommer jag be en admin ge mig ip-adressen då jag tänker göra en polisanmälan för att få stopp på hoten på internet samt alla möjliga kränkningar.

Är det inte någon som håller med mig? Har inte folket här på FB gått över styr nu med dessa hot som levereras till olika personer dagligen?
Jag är då ett av dessa offer som blir hotad samt kränkt dagligen och nu ska det få sitt slut, jag skall också kunna säga mina åsikter utan att bli hotad samt kränkt. Vi har fria åsikter i Svea rike däremot leder kränkningar samt hot till polisarbete tänk på det nu alla ni som slänger ut er vad som helst bara för detta är en internetsida folk som jag tar åt sig så lägg av!

Tack för mig hoppas detta leder till ett cleant fragbite utan massa hot och kränkningar skulle vara skönt om man slapp en vecka utan ett hot i sin pm.
Föregående tråd
Nästa tråd

89 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 89 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..