Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dickies kläder

Postat av Rave den 27 Maj 2009, 22:53
6 kommentarer · 71 träffar
Hej på er!

Är det någon som vet vart man kan köpa kläder med märket "Dickies"?
Jag har googlat och sökt sedan igår på morgonen tills nu, inte konstant men i flera timmar.

Det är då inte bara dickies kläder jag söker utan det är Röda shorts (inte cargo shorts) och röd kortärmad skjorta på en och samma hemsida.
Jag vet att topstreetwear har röda skjortan men bara i storlekarna XL och XXXXL men shortsen finns inte där, inte dom röda..

Jag hittade dom röda shortsen på Junkyard men där har dom inte den röda kortärmade skjortan ._.
Jag har tom mailat ett antal hemsidor ifall dom kommer att få en skjortan eller shortsen, svaret jag får är typ "vi vet inte"...

Den ända hemsidan jag hittat med båda plaggen på är ebay... och därifrån vill jag inte beställa, jag vill helst att hemsidan ska vara från Sverige.

Det jag behöver hjälp med är att alltså hitta Shortsen och skjortan på en och samma sida!

Snela hjeelp! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..