Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kärleks-historia *Lång historia*

Postat av Låst Konto 124563 den 25 Maj 2009, 19:51
19 kommentarer · 81 träffar
Kan börja med att skriva att detta kommer bli ganska långt att läsa!
Jag berättar lite snabbt vad jag tänker skriva om, det handlar om jag och min tjej, vad hon och jag har gjort för misstag och vad det lede till.
Jag beklagar också för de stavfel och särskrivning jag kommer göra, om det blir något sånt.
Whatever, här kommer den historian som är 100% sant!

Vi hade det underbart tsm, och allt gick som flyttande smör, sen så skulle hon sova över hos mig en natt… Vi hade alltid sovit hos henne innan, brukar väl vara så med tjejer(fegisar)…
Undertiden jag var på toan och fixade mig på morgonen efter vi hade haft en underbar natt, så satt hon vid min dator och tittade runt… Jag själv visste inte vad hon tittade på, fast DIREKT när jag kom in i rummet och öppna dörren, så stängde hon ner något… Jag tänkte mhm, konstigt.. Sen öppna hon BDB ( Bilddagboken) och visade som inget hade hänt..

Efter några dagar **************

Jag skrev som vanligt till henne på msn o skickade massor av sms som vanligt, hon svarade på msn som vanligt, fast sms’en blev lite kortare än vanligt.. Ibland kunde jag få 7sidor sms av henne, men nu blev det bara 4…
Sen efter några dagar frågade jag vad är problemet? Hon skrev ”vafan vet du inte det själv” m.m.
Jag fatta inget, och blev orolig att hon hade fått damp, men förklarade hon på msn vad det var som jag hade gjort fel, hon hade läst mina dokument som sparas efter man skriver till folk på msn, jag hade bl.a bet andra tjejer att vissa webb ex… Och hon fick totalt damp på det, hon började skriva massor fan osv..
Sen skrev jag till henne att det absolut inte var seriöst, hon trodde att jag var världens kåt häst eller något:S fast jag är absolut inte sån person, jag bad henne ta kontakt med mina vänner om hon inte trodde mig, hon sa att jag ljög o allt… Blev ganska lack på henne då, men jag gjorde det jag kunde.. att förklara..

Saken är det att långt innan detta, så hade hon varit på en fritidsgård, och så hade hon fått pussar av andra killar o så… Men den saken blev inte direkt stor… ” ska aldrig mera göra om det” Nehe? Tror du att jag tänker göra om detta…? Men detta blev såå jävla stor grej :S Jag gjorde en sak på internet, som jag inte ens fick se… Men hon gjorde något IRL och det är väl värre än på internet eller har jag fel?

Sen nu har vi pratat lite, och hon verkar inte bry sig direkt mycket.. Jag gav henne 3 alternativ 1. Ha kvar mig, 2. Inte göra något 3. Göra slut. Hon tog alternativ nr 1. Jaha =D Vad roligt!

Vad hände idag då?
Jo, hon skriver ”brb” på msn.. Okok säger jag… Sen nu då? Har det gått ungefär 1timme.. Jaha… Hon ändrade sin status till (FILM) Jo, tack så mycket väldigt snällt att inte säga eller skriva något?
Fy fan vad lågt man kan sjunka… Hon har sagt tom, att hon inte har några känslor för mig längre, fast de känslorna kan kämpas upp..

Hon är den perfektaste tjejen som jag kan få i livet, fast orkar jag verkligen detta?

Det är flertal tjejer som väntar på mig och har gjort det långt innan… Så jag har väldigt svårt vad jag ska göra,
Har någon här en ide på vad man kan göra i detta läge då tjejen inte bryr sig om en ?

tacksam för svar!

Vad ska jag göra?

30 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..