Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bredband

Postat av BIG Feat den 25 Maj 2009, 17:04
4 kommentarer · 164 träffar
nu har jag tänkt att byta bredband , just nu så har jag telia 6-8 mbit/sek och jag betallar 900 kr på 3 månader.

jag vill ha lite lite mer tips om Bahnhof och om torrentprogram o så , om dom ger ut o vissa vart de står att dom kommer inte att ge ut mitt IP till Ipred för jag hittar inte de i deras hemsida

SÅ HJÄLP NUU!!!!!!

Editttt!!!

Ipred kommer vissstt att lämna ut mitt ip till IPRED

. Kommer Bahnhof att följa IPRED?

Ja, vi måste förstås följa den nya lagen. Det innebär att vi kommer att tvingas lämna ut kunduppgifter kopplade till IP-adresser efter domstolsbeslut - om uppgifterna finns lagrade hos oss. Bahnhof följer i sammanhanget Datainspektionens föreskrifter om lagrade kunduppgifter. Det innebär bland annat att Bahnhof bara har rätt att spara uppgifter som behövs för faktureringen. Det är en policy vi har haft under lång tid, bland annat just på grund av de regler Datainspektionen ställer upp, men också av integritetsskäl.

har alla Bahnhof

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..