Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

De två tjejerna hatar varandra

Postat av japp1 den 24 Maj 2009, 20:19
25 kommentarer · 256 träffar
Hejsan.

Jag har träffat en helt underbar tjej (vi kan kalla henne Sandra), både snygg och trevlig. Vi har varit ihop ett par veckor.
Igår så skulle jag och Sandra hem till morsan och farsan och äta middag, de ville dvs träffa min nya flickvän. Iaf så kom även brorsan dit med sin nya flickvän (vi kan kalla henne Alexandra). Direkt när våra tjejer fick ögonkontakt så började de skrika en massa könsord åt varandra och en massa annat skit jag inte riktigt uppfattade. Vi försökte ju såklart stoppa dem, men det slutade med att min tjej sprang ut igenom dörren gråtandes och väntade ute vid bilen. Jag gick ut till henne och frågade vad fan det handlade om. Men hon sa att hon och Alexandra hade varit kompisar sedan innan och att Alexandra hade varit otrogen med hennes ex pojkvän. Jag gick in och sa till morsan att vi stack hemmåt för det här verkade ju inte bli något bra precis.

Så vad ska jag göra nu? Jag och min bror är väldigt bra polare och träffas väldigt mycket och det här ställer ju till med ganska mycket skit. Och min brorsa är ju störtkär i den här bruden Alexandra, så han verkar ju inte vilja göra slut med henne. Och jag känner helt klart jag kan ge upp det jag har min tjej för att fortsätta vara bra polare med min bror.
Så ska jag dumpa min tjej så jag fortfarande kan träffa min bror? Eller ska jag fortfarande vara tillsammans med henne och se hur det går med brorsan?
Tacksam för seriösa svar :)
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..