Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mp3-spelare, problem!

Postat av VI_SES_PÅ_LUNAR^^^^^ den 24 December 2004, 20:49
11 kommentarer · 170 träffar
Min Mp3-spelare har allvarliga problem.

Varje gång när jag startar den nuförtiden (sen igår när den hade legat påslagen på min hylla i mitt rum) så kommer detta felmeddelande upp: "English font only, please download firmware from www.creative.com "

Jag trodde att detta var ett enkelt problem och surfade därmed in på www.creative.com för att hitta "firmwares". Men till min stora förvåning hittade jag inget där och vänder mig då till er och behöver hjälp! Jag ska nämligen sitta i en bil i 4 timmar i sträck i morgon och behöver något att lyssna på förutom radio och babblande mäniskor :).

Modellen är en Creative Rhomba 128 mb.

Samma sak har hänt med min brors mp3-spelare av samma sort.

Satte denna tråd i kategorin "övrigt" för att jag inte vet om det något fel på mp3-spelaren eller på mjukvaran.

Edit: Jag testade att försöka "komma in" i mp3-spelaren genom att koppla in den i usb-porten, men jag fick aldrig upp någon "flyttbar disk" i den här datorn.

Mvh, HackadSnigel.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..