1
BDB ragg?
Postat av Chris Crocker den 20 Maj 2009, 19:24
63 kommentarer · 190 träffar
Har hittat en snygg tjej som bor i min stad på bdb. Vart lite intresserad och jag undrar hur jag ska komma i kontakt med henne? Skulle vilja ha hennes msn.
Känner mig som värsta peddot om jag ska kommentera hennes bilder eftersom jag är 2 år äldre :). vet att det är lite men men..
Tänkte bara skicka ett meddelande, typ såhär: Tja!:D hur e läget? msn? :)
Men nu när jag tänker efter så känns det lite för uppenbart att jag raggar om jag frågar efter msn på dirren, lr? :D
Har inte heller ngn vidare lust att börja chatta med henne via bdb för ingen av oss är bdb nörd typ.. :)) (jag är typ aldrig inne)
Så vad ska jag skriva till henne? Har ni några tips för att få henne på fall? :)
Puss & kram, Ses på stan!
Känner mig som värsta peddot om jag ska kommentera hennes bilder eftersom jag är 2 år äldre :). vet att det är lite men men..
Tänkte bara skicka ett meddelande, typ såhär: Tja!:D hur e läget? msn? :)
Men nu när jag tänker efter så känns det lite för uppenbart att jag raggar om jag frågar efter msn på dirren, lr? :D
Har inte heller ngn vidare lust att börja chatta med henne via bdb för ingen av oss är bdb nörd typ.. :)) (jag är typ aldrig inne)
Så vad ska jag skriva till henne? Har ni några tips för att få henne på fall? :)
Puss & kram, Ses på stan!