Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tj3j3n har lämnat mig :(:(

Postat av Johanbowan den 20 Maj 2009, 18:36
120 kommentarer · 218 träffar
Tja FB grappar :/ Igår när jag va med tjejen ute på stan så ville hon sätta sig ner på en bänk vid vattnet och började prata konstigt. Jag anade redan då att något var på tok och blev genast lite oroligt. Då sitter hon där och säger mig att hon inte kan acceptera att jag har dom kompisarna jag har :O Jag menar, vad fan? Jag borde ju verkligen få ha mina bästa irl vänner kvar fast jag är ihop med henne. Har ju haft ett långvarigt förhållande med henne i cirka 1 år nu så jag förstår inte varför detta problemet helt plötsligt dyker upp nu helt appropå ingenting ;O ? Man blir ju så jävla ledsen när sånt här händer :( Frågan är ju då om man ska dumpa tjejen helt och låta henne skylla sig själv för att hon är en sån jävel och kommer med dumma krav, skita i polarna och gå med på hennes dumma krav eller helt enkelt skita i att berätta för henne att jag varit med mina polare och vara med dom i smyg. Men det senare alternativet känns nu nästan bara löjligt eftersom att jag tycker att man ska vara ärliga i ett förhållande... :(:(:(

EDIT1:

Bra att hör att alla är eniga om att jag aldrig ska dumpa polarna. Lite så jag känner med. Men denna tjejen är verkligen en tjej som är väerd att kämpa lite extra för. Om hon kan ställa såna här krav på mig borde jag ju med kunna ställa lite krav på henne tycker jag ju :@ Pratade lite med henne nyss och vi höll båda med om att vi borde prata mer om det och komma fram till någon vettig slutsats innan någon av oss gör något drastiskt :/

Polarna gör inget speciellt mot henne, bara att hon tycker att dom "snor" mig ifrån henne ibland och sånt och dom är väl kanske lite speciella men att hon tror att dom "snor" mig ifrån dom får en ju att tro att hon är en attentionwhore till 100 % :( Vi ska prata senare ikväll igen och prata igenom detta mer. Tycker ni att jag borde ställa mer krav på henne medan jag ändå är igång och utnyttja läget? Låter nog ganska dumt men vafan, känner mig så jävla besviken på henne när hon bara håller på såhär. Säg vad ni tycker så får ni en edit imorgon när jag pratat med henne...

EDIT 2:

Ett par timmar senare av långa och många telefonsamtal sitter man här nu, med ett halvräddat förhållande till ingen nytta -_- Vi kom överens om att hennes krav bara var dumma och när jag ställde henne mot väggen med samma krav så fick hon väl skuldkänslor antar jag. Men bah, detta förhållandet kommer ju knappast hålla i längden även om det är "räddat" för tillfället. Det är ju ändå bara en tidsfråga innan hon börjar komma med andra konstiga krav på mig som bara kommer skapa stora, STORA problem i vårat förhållande. Så vad säger ni FB? Ska man dumpa henne själv medan man har chansen. Det är ändå bara en tidsfråga innan det går åt helvete igen och då kommer hon antagligen hitta på någon ny anledning och dumpa mig igen :/ Många i tråden har fått mig att inse lite mer. Så, ska man säga att man inte pallar mer och dumpa henne för att hon ens kommer på saker som att jag ska överge mina kompisar helt för hennes skull?

EDIT 3:

Ah fan, drog till Polen en vecka och träffade fina Polska flickor. Tjejen kan dra åt helvete! Aldrig att jag lämnar mina kompisar.

Tack för alla ärliga svar FB :)

Vad ska jag göra egentligen? :(( FB snälla hjälp mig

Stavfel bjuder jag på

Vad ska jag göra? ;O

415 personer har röstat

120 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 120 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..