Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kortväxt av att röka?(turkar)

Postat av Malaii den 20 Maj 2009, 13:04
32 kommentarer · 274 träffar
TJENA FRAGBITE!

Som topic såväl framför min lilla frågesport med innehållande en fråga så undrar jag om man stannar upp i växtren av att röka?

Dagbok1.-->
Såg några turkar idag på lunchrasten som stod och lyssnade på sin as sköna arash-musik. Alla var väl runt 130 centimeter och hade mustasch, den idealiska turkpojken alltså.

Jag och en polare behövde mot våran vilja ta oss förbi minibiffarna för att ta oss till kebabtjorren som är vårat vanliga lunchställe.
Vi närmar oss och helt "random" vänder en av turkarna på sin wigga-keps (LA keps för er som undrar) bak och fram och ställer följande fråga: EY BRoShaN, HARRU CIGG??

Jag försöker då förklara för killarna som den mogna cs-löken jag är att det är inte bra att röka om man är minderårig, det är dåligt för hälsan.

Då påstår turken att han är 18! Som jag nämnde ovan är turkgängets genomsnittslängd fortfarande 130 centimeter.

Sen kom jag ihåg något jag fick höra under en föreläsning i NO att man slutar växa om man röker, stämmer detta?
Kan turkarna ha varit 18 år? Snacka om att jag blir paff i så fall.
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..