Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med ikari, hjälp!

Postat av KAWZ A.Jumm den 19 Maj 2009, 17:50
7 kommentarer · 186 träffar
Hej kära fragbitare.

Nu är det så att förra sommaren köpte jag en ikari optical mus som funkade finfint fast efter ungefär 6 månader så började den typ "stänga av" sej självt :S Alltså att när jag spelar så fastnar den och det kommer som ett pip ljud (testa koppla ur musen och koppla in den igen så kommer det nå ljud). Jag vart såklart skitlack och slängde den i väggen så den gick sönder helt. Åkte till teknikmagasinet och köpte en ny som har funkat tills nu då samma problem uppstår. Någon som vet vad jag ska göra?

För att förklara vad som händer :).
Rör jag inte musen händer inget det kommer inget "pip" ljud eller nått.
Själva musen funkar fast den fastnar typ 2 ggr var 10:e sekund och så kommer då "pip" ljudet.

Har testat installera nya drivrutiner, det hjälpte inte.
Tror att det är nått glapp i sladden men eftersom det vart samma fel på båda 2 mössen efter ungefär samma tid så undrar jag om det är något fel på Ikari mössen, och även vad jag skulle kunna göra för att fixa detta.

Tack på förhand!

//kawz
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..