1
2 tjejer ! :S
Postat av hahalols den 18 Maj 2009, 21:53
75 kommentarer · 182 träffar
Jag är tillsammans med en tjej som är söt, rolig etc.
Men förra veckan var jag på fest och såg är RIKTIGT snygg brud!
Fått höra i efterhand att hon tycker jag är snygg och vill träffa mig.
Får beslutsångest. ska jag träffa henne o skita i bruden?
eller ska jag skita i henne o ha kvar bruden?
Ni vet väl inte hur just jag ska göra, men hur hade ni gjort?
Tack på förhand!
EDIT1!
Träffade den bruden idag i smyg, för tjejen hade nog inte tyckt om det. hon sa att hon tycker om mig. då tänkte jag typ "vafan? tycker om mig efter vi träffats 2 ggr?".
Då tänkte jag på vad ni sa (hon vill bara ha ett ligg), så jag sa att jag var tvungen att dra hem, därav att jag är hemma så tidigt.
Hon ringde mig och sa förlåt för att hon gått så fort fram, och frågade om vi kunde ses in helgen ?
Jag visste inte vad jag skulle säga, så klämde väl fram ett "ehmm.. visst!". så vi ska träffas på fredag och se hur det går.
Kommer med update på fredagnatt/lördag
Men förra veckan var jag på fest och såg är RIKTIGT snygg brud!
Fått höra i efterhand att hon tycker jag är snygg och vill träffa mig.
Får beslutsångest. ska jag träffa henne o skita i bruden?
eller ska jag skita i henne o ha kvar bruden?
Ni vet väl inte hur just jag ska göra, men hur hade ni gjort?
Tack på förhand!
EDIT1!
Träffade den bruden idag i smyg, för tjejen hade nog inte tyckt om det. hon sa att hon tycker om mig. då tänkte jag typ "vafan? tycker om mig efter vi träffats 2 ggr?".
Då tänkte jag på vad ni sa (hon vill bara ha ett ligg), så jag sa att jag var tvungen att dra hem, därav att jag är hemma så tidigt.
Hon ringde mig och sa förlåt för att hon gått så fort fram, och frågade om vi kunde ses in helgen ?
Jag visste inte vad jag skulle säga, så klämde väl fram ett "ehmm.. visst!". så vi ska träffas på fredag och se hur det går.
Kommer med update på fredagnatt/lördag