Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp!

Postat av fräägen den 18 Maj 2009, 19:31
7 kommentarer · 29 träffar
Tjena alla fbeare jag har ett litet problem. Det är så att jag ska ragga på en brud och på hennes presentation på pa står det så här.

"jag undrar om det finns nån där ute, som är normal. som inte tar mig för mitt utseende. jag undrar om det är för mycket att begära, eller om det faktiskt finns såna som faller för personligheten, inte för utseendet. det jag önskar mig mest av allt, är att hitta nån som mig. nån som tycker att det mesta är roligt. jag behöver nån att skratta med, nån att bli kär i. men jag undrar, om det är för mycket att begära. varför ska man dömma en tjej för hennes tuttar, för hennes rumpa? för hennes face? vad är meningen med det? vad tror ni att ni vinner genom att skriva att jag är het, att jag är katt. att ni vill knulla med mig? ni vinner inte ett jävla skit, jag blir snarare lite äcklad. så vad är kärlek? jag hittar aldrig dit."

Jag undrar om ni kan hjälpa mig med ett första intryck, nått som är bra. Snälla kom med förslag.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..