Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
varför blev mina kommentarer borttagna för? sa bara att man inte fick köpa snus utanför sverige.. #19, herregud.. du hänger inte med i världen va? Enda anledningen man inte tar bort snus i sverige är för de är gammal svensk tradition..
#28 Tänk bara på att ifall du snusar kramsnus kommer folk tro att du slänger upp hasch under läppen hela tiden :P
Folk kom fram till mig i spanien och fråga varför jag la hashish under läppen, fatta ingenting tills jag kom på att en bakad snus ser ut som en bit hasch. hahaha
Sommarn 08 åkte ja till barcelona och så kasta ja ur en snus på vägen mitt inne i stan & sen skulle baka en ny snus, snuten kom fram till mig och ville ha reda på va de va för något, dom trodde de va droger etc, Men annars är de chill ;>
Och sen tog dem upp handfängseln och sa; get down on the ground!
Du fick nog och drog fram två uzis och slängde dig i slow-motion och ba; PRAPRAPRAPRAPRAPRAPRPAPRAPRPPR APA.
Snuten blev crazy och ba: I NEED BACKUP. Och så kommer dem med tanks och grejjer men du lajjar ut sprinten med munnen och hivar den rakt på ena pansarvagnen och ba BOOOOOOOOO0000oOOoooM!
Sen sägeru; Hasta la vista.. .. baby! Och så drar du fram en flamethrower och spruuuuuuuuutar sönder dem med fire liksom FHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
Snuten säger WE GOTTA GET HIM.. du ba; OH NO YOU WONT, YOU WILL NEVER TAKE ME ALIVE!! Och tar fram din bazoka och spränger alla inklusive din snus.
Du sörjer ett bra tag sedan tar du ditt liv på grund av sorg. Kommer att hända.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Blir du fast i tullen kan dom dock bli misstänksamma, och du kan få förklara vad det är och visa vad man gör med det osv. Men då ska du ha otur.
#3 Okej
#4 Visst =DD
#5 Inte en aning, ville bara vara säker :).
#6 Okok
#7 ok.
Är det någon som vet om dem säljer snus i usa?
Och om man får köpa under 18
nejjageinte12
I europa är det bara Island som bryr sig, har du så mycket som en dosa där så åker du på böter. :)
#28 Verkar som sagt bara vara Island som inte tillåter att man tar in snus.
Folk kom fram till mig i spanien och fråga varför jag la hashish under läppen, fatta ingenting tills jag kom på att en bakad snus ser ut som en bit hasch. hahaha
http://img.aftonbladet.se/reso r/0601/23/tabell_368.jpg
Hade med mig 2 stockar dit senast :<
#30 Skriv sådant i meddelande, inte i en tråd.
EDIT: Om man åke finlandsfärjan från Stockholm så kan man bara köpa snus på vägen tillbaka :o
Vart i Spanien ska du? Finns även butiker på Costa del sol som säljer snus.
Dom lär inte bli misstänksamma på flygplatsen då det kommer massvis med svenskar som har med sig snus dit varje dag.
Och sen tog dem upp handfängseln och sa; get down on the ground!
Du fick nog och drog fram två uzis och slängde dig i slow-motion och ba; PRAPRAPRAPRAPRAPRAPRPAPRAPRPPR APA.
Snuten blev crazy och ba: I NEED BACKUP. Och så kommer dem med tanks och grejjer men du lajjar ut sprinten med munnen och hivar den rakt på ena pansarvagnen och ba BOOOOOOOOO0000oOOoooM!
Sen sägeru; Hasta la vista.. .. baby! Och så drar du fram en flamethrower och spruuuuuuuuutar sönder dem med fire liksom FHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
Snuten säger WE GOTTA GET HIM.. du ba; OH NO YOU WONT, YOU WILL NEVER TAKE ME ALIVE!! Och tar fram din bazoka och spränger alla inklusive din snus.
Du sörjer ett bra tag sedan tar du ditt liv på grund av sorg. Kommer att hända.
Nääe men skämt åsido, det är nog inga problems.