1
dolt nummer ? få reda på
Postat av Firreboi den 17 Maj 2009, 02:22
32 kommentarer · 525 träffar
Hejsan! Jag har nu i två veckor besvärat mig av en pojke/tjej som ringer minst 3 ggr per dag och snackar massor av skit. Visst , dom två första gångerna så var det väl kewl , drev med han och tog det inte så allvarligt. Sen efter en vecka så började jag snea lite , hur efterbliven är man och vad har gått fel vid födseln om man ringer varje jävla dag till en person med dolt nummer ?
För två dagar sen så ringde jag polisen och frågade om dom kunde ta reda på vem det var vilket dom inte kunde. Dom sa att jag skulle kontakta Telia (Halebop som jag har) och kolla vad dom kunde göra.
Jag vill verkligen få reda på vem denna person är ? Ger dom ut dolda nummer om jag säger att han har hotat mig ?
pl0x , nån som har svar?
För två dagar sen så ringde jag polisen och frågade om dom kunde ta reda på vem det var vilket dom inte kunde. Dom sa att jag skulle kontakta Telia (Halebop som jag har) och kolla vad dom kunde göra.
Jag vill verkligen få reda på vem denna person är ? Ger dom ut dolda nummer om jag säger att han har hotat mig ?
pl0x , nån som har svar?