Aa nu är det så att jag har en jobbig situation här och jag vet inte riktigt vad ja ska göra. Så här ligger det till iaf.
Jag har ett par vänner och vi har varit vänner en lång tid och då menar jag verkligen barndoms vänner. För ett tag sen var vi å kolla fotboll här i stan. Och den planen matchen spelades på användes också av stans fridrotts klubb. Så brevid planen finns två stora mattor för höjdhoppare och stavhoppare lr va dom kallas. Så vi bestämde oss för att lägga oss på mattan efter matchen och chilla lite.
Så börja vi prata om allt möjligt. Sen blev snacket allt djupare och vi börja prata om tjejer och vad vi gjrot med tjejer. Då säger en kompis att han aldrig strulat med en tjej och att han inte vet hur man gör, alltså hur man hånglar. Då säger en annan kompis att han kan lära honom. Jag tar ju detta på skämt såklart, men nästa sekund så går han fram å börjar kyssa honom. DOM BÖRJAR HÅNGLa. Därefter så drar dom ner varandras byxor och börjar suga av varandra.
Har inte pratat me dom efter det, vet inte vad ja ska göra. Har hela mitt liv varit emot homosexuella och nu helt plötsligt ser ja mina bästa vänner göra nåt sånt. Vad ska jag göra ? Fortsätta hänga med dom, tröts allt mina barndomsvänner och mina bästa vänner, lr ska jag byta umgänge ? Fall ni tror detta är myt lägg inte ens tid på å kommentera utan ja vill ha ärliga svar. Vad borde jag göra ?
Skrivet med min Android-mobil