Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fredag-lördag Problem =/ ÅNGEST

Postat av chelsman den 17 Maj 2009, 00:37
10 kommentarer · 75 träffar
Allting började i fredags =(

jag var på bio med 2 kompisar, för att vi skulle fira edvins Betyg =) han hade för en gångs skull fått G på ett prov i matte så vi tänkte lyxa till det lite.

bion var jätte mysigt osv men tills slut så skulle vi dra oss hemåt.. dom två skulle åt andra hållet eftersom att dom bor åt andra hållet. jag gick sedan ensam åt mitt håll och kom till en gränd.
jag såg några killar längre bort så jag låtsades prata med mina "huligan" kompisar i telefon och spelade lite tuff . typ sa "ohh fan knocka ni sönder han" osv så dom blev rädda för mig.
dom gick bara förbi och höll avstånd ifrån mig ....
jag hoppade senare på min buss för att jag bodde åt det hållet bussen åkte åt och stämpla 3 kuponger för att det var det de kosta.
när jag går av bussen stannar den vid en hållplats för att det är där den ska stanna, då går jag genom en park.. vid parkens slut ser jag 2 killar som hetsar en annan kille.
så jag kunde inte låta bli att dra upp telefonen igen och låtsas prata med min "huligan" kompisar .. jag går fram medans jag låtsas prata och säger " ge fan i han era jävla horungar " ..
det blev tjaffs osv så sa jag att dom skulle möta mig vid parken i morgon "Lördag" igen för att göra upp..

Lördag-

jag vart lite skrajj så jag ringde min kompisar och bad dom sitta lite längre bort med air guns ... dom hade automat vapen och allt så det skulle nog svida rejält HHAHAHA.
jag hade även en på mig ...

jag går fram till killarna jag tjaffsa med och kaxxar emot dom, tills slut gör jag mitt signal teckan (vifta på rumpan) då kommer min backup och pepprar sönder dom och dom börja gråta osv...

så nu känner jag ångest, så vad ska jag göra ? =S

snälla FB hjälp !

P.S ingen myt

Tråden?

27 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..