Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Störig jävel i skolan!

Postat av rwm den 15 Maj 2009, 12:25
254 kommentarer · 207 träffar
Hej, nu är det så att det är en liten störig kille som följer efter mig och min kompis hela tiden, han går i vår klass. min kompis har känt han sen flera år tillbaka men dem har aldrig riktigt varit vänner, mer skolkamrater. Och han är så sjukt jobbig, ska pilla på allt och ha sig. Och som han ser ut, flottigt hår, 1.40 lång vita finnar som han inte klämmer?! Han har ögon som smeagol i sagan om ringen och STORA fötter och stort huvud och konstiga ben och vafan, han har bara på sig prasselbyxor ALDRIG JEANS, maxi dojjor och lukten är hemsk fifan.
Sjävklart spelar han wow och har inget liv, men han behöver ju fan inte plåga oss. ibland när man står med han bara säger han typ, mmm night elf druid...... BARA WTF jävla bög stör mig på det.
När han kom hem hos mig(UTAN ATT JAG ENS VILLE DET, han bara följde efter:S)och han bara satte sig och pillade på mina grejer :S satte sig i min säng och usch, luktar så man vill ju inte ha han överallt. vet att han kanske inte har det så bra hemma, han har inga vänner precis(inte så konstigt) men han behöver ju inte va på oss, han kan ju fan inte skilja på mitt o ditt...

Hur fan ska jag säga till honom? Vad ska jag göra för att få han o sluta?

Diskussion: har något liknande hänt er?

bjöd på stavfel, hejs

EDIT: Nu är det så att vi har fått reda på att han valt samma program till gymnasiet som oss:S, jag och en kompis valde samhälle och han valde el/data.. men han har tydligen ändrat för att vi skulle gå där.. förhelvete säger jag bara.. och jag och min kompis har sedan ett tag(ca 2-3 år) åkt longboard och den jävlen har också köpt en bräda, vi har bestämt träff med han och sagt att vi ska åka lite, fast bara på skoj då.. I helskotta heller att vi ska åka med han.. men jo vi åkte lite med han, var snälla, ja ni vet. Men den jävlen är ju så otacksam!!! han sa inte ett skit och vi bara försökte få igång ett samtal men han ryckte bara på axlarna och sånt:S håller han på med liksom? ja när vi varit ute ibland så har vi sett den jävlen.. JACKA?! på en solig sommardag har den jävlen SIN VINTERJACKA!! fyfan.. ser han alltid när han går till netto och köper chips. Vi har ju följt efter och spionerat på han dådå, askul:D. En gång kallade vi på han och sen drog vi när han kom HAHa(kanske låter som p12 men vi är p16^^ tro det eller ej). Nej men seriöst.. han har fått chanser i överflöd men inte tatt dem.. han har fortfarande prassel byxor och kardborreband förhelvete säger jag bara. Och när vi hade filmprojekt i 9an så gjorde han inte ETT SKIT.. bara satt där och vi sa typ "jaja har alla en roll i filmen nu?" satt helt tyst gjorde han... så vi filmade den utan han och sen sa vi till bildläraren att han inte var aktiv, och om ni säger att han har det svårt osv.. HAN HAR FÅTT SINA CHANSER! vi har snackat med han jättemycket och sånt, men den enda gången han är med i samtalet är när vi snackar om wow. så det är inte det att han är blyg, han kan bara ta tag i ens saker och slänga iväg dem liksom.. som tidigare sagt i texten. FÖRRESTEN kom på en sak! på skolavslutningen hade han slips i kartong!!!1 HAHAH han brukar alltid ha prasselbyxor o pokemon tröja och sånt men han hade tjejjeans men fjäril på fickan:P och en kostym :D fan ganska strångt av han ändå, vi gav han creds!!! men SÅ JÄVLA OTACKSAM... han sa inte ens tack! men det jag ville komma till är att han hade slips i kartong! KARTONG!!fyfan som det såg ut!

WALL OF TEXT

Hur ska jag göra?

757 personer har röstat
Föregående tråd

254 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 254 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..