Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Morsan tror jag drogar?

Postat av Stylefish! den 12 Maj 2009, 19:30
227 kommentarer · 1 017 träffar
Tjenaretjenare, ska förklara mig så kort som möjligt och vill gärna ha lite tips.

Nu är det som så här att jag är snart 16 år, går alltså i 9:an.
Jag röker, snusar väl ibland och även så skolkar jag. Allt detta ångrar jag, och skulle man kunna gå tillbaka så skulle jag ändrat på det, och nej det är nte bara att sluta pangpoff, det ligger problem i mellan som jag nte orkar ta upp.

Allt detta har ju gjort att mor min inte har något förtroende för mig alls, det förstår jag verkligen.
Nästan hela min umgängeskrets är 2-3 år äldre än mig, och min allra bästa vän satt verkligen fast i skiten med droger och sådant bullshit förut, vilket jag hållit mig på avstånd ifrån rejält. Har även flera mindre nära kompisar som har hållt på / håller på med sådant. Mamma vet såklart om detta, och det har skapat lite problem.
Men nu är det som så att mor min har hittat en röd tablett av något slag i vårt kök, som hon tror är min och tror är droger. Hon anklagar mig för det med motiveringen till att jag ljuger om allt, för att jag inte berätta att jag rökte när jag börja för flera år sedan. Annars är jag väldigt sanningsenlig av mig. Vet även att syster min höll på med sådant, och hennes pojkvän med.

Det skapar ju ännu mer problem, för om det visar sig att det är någon skit så kommer jag få skulden, även om jag verkligen nte har rört det. En 15årings ord mot en 21åring?

Så, nu till den delen jag vill ha hjälp med. Hur FAN ska jag bevisa för min mamma att den verkligen nte är min?
Vet inte riktigt vad jag ska göra, det skulle bara förstöra familjen ännu mer.

MvH Clair

227 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 227 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..