Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bengan Gustavsson - gå eller vara kvar?

Postat av Lurban den 11 Maj 2009, 19:59
92 kommentarer · 101 träffar
Har ju varit mycket snack om att bengan ska få gå. Visst, har gått lite knackigt på lite små-turneringar och missade finaler osv, men ändå två 4e och ett brons dem tre senaste åren, det tycker är godkänt.

Fick en lite knackig start på detta VM, men lyckas ändå slå ett starkt Tjeckien och komma fram till semifinal för att sedan falla mot ett 90% nhl-baserat Kanada. Lyckas vinna mot USA i en bronsmatch.

Med det spelarmaterialet han hade tillgång till, så är detta i mina ögon, en helt klart godkänd insats.

Tycker han ska vara kvar till OS iallafall, sen efter det går ju hans kontrakt ut och om han inte lyckas där tycker jag att man inte ska förlänga kontraktet med honom. I os kommer han ju ha tillgång till det bästa spelarmaterialet, nu hade vi ett helt VM-lag kvar i NHL. :)

Tänkte höra lite vad ni tycker om detta, tycker ni han borde sparkas eller inte? Motivera gärna era svar. Om ni tycker han borde sparkas, vem tycker ni då ska ersätta? har vi någon bättre?

Sen en annan ganska intressant fråga, vilka spelare som spelade detta vm borde följa med till en OS-trupp? Själv tror jag på Oduya, Gustavsson(2a målvakt), Omark(bara om han utvecklas ännu mer i KHL, som jag tror han kommer göra).

Sparkas eller vara kvar?

177 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

92 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 92 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..