Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem med tjejen

Postat av Flampard den 11 Maj 2009, 00:13
29 kommentarer · 155 träffar
tjenare fb!

mitt problem med tjejen började för ca en veckan sedan...
allt började med att vi var hemma hos henne och hade en filmkväll osv, vi hade jätte trevligt och allt och var ensama dvs helt ostört..
sen på kvällen/natten så skulle hon ta en dusch och jag satte mig vid hennes data för att kolla facebook osv you name it..
så av någon anledning så går jag in och kollar motagna filer så tar jag upp en bild som är ngn dikt.. dikten handla om hur underbart min tjej och han skulle få det osv...

lägnst ner på bilden står hans namn och datum när han skrev den, och det var bara ca 4 dagar innan..... så jag kollade deras konversation på sparade konversationer, det var då jag märkte att min tjej verkar vara intresserad av honom...

innan jag blev tsm med denna tjejen så sa mina kompisar till mig att hon typ driver runt med killar och håller på..

så vad ska jag göra FB ? ska jag snacka med henne eller bara låta det vara ?????!!!!??

Edit kmr !
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..