Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde bort mig (slagsmål)

Postat av kaTtEnMeDHaTteN den 10 Maj 2009, 10:50
126 kommentarer · 332 träffar
Hej och hå, det är med ågren jag släpade mig upp ur sängen idag, mer bakfull än draken Donald och mer ångerfull än hororna i Horhult.

Inte helt oväntat så var jag ut och söp igår.
Det kan tilläggas att jag är 22 år gammal och borde ha lagt den här typen av liv bakom mig, och det trodde jag också, men icke.

Det var har vankats släktträff i flera månader nu, någonting som vi i vår släkt går ihop och gör en gång om året, själv har jag aldrig vart särskilt förtjust i hela grejen då jag anser att min släkt är mer eller mindre helt dumma i huvudet.

Nåväl, mot kvällningen så började festen ta fart, folk vart berusade, riktigt berusade, inte minst jag som frenetiskt försökte supa bort allt och alla, orkade fan inte lyssna på deras Stockholmskackel och andra på hitt.

Mot 23-tiden var alla rejält packade, och det var dags för krogen, jag, min kusin, min bror, min farsa och faster.

Vi tog en taxi till stan och stannade utanför krogen vi skulle till när min faster helt plötsligt säger "Är du inte lite för ung för att komma in här?" varpå jag svarar.. "Eh.. är inte du lite för gammal?"

Då jävlar tar det hus i helvete, hon började skrika på mig att hon minsam kämpade med sin 40-årskris och det var allt fan från himmel till helvete.

Farsan tar mig till sidan och frågar vad fan jag håller på med och jag bara viftar bort honom.. jag orkade fan inte.. jävla fasterhelvete, hur ska jag veta att hon går runt med såna jävla tankar?

När jag trodde att allt var över så börjar min jävla kusin att käfta med mig, han tycker att jag har var jävlig med hans mamma, och att jag ska be om förlåtelse, vilket jag naturligtvis inte gör och det säger jag till honom också.. men då börjar töntjäveln att putta på mig?

Det absolut värsta är att ingen gör någonting, farsan gör ingenting heller.. det slutar med att jag puttar tillbaka, och då kommer det.. smällen som låg i luften, killen måttar ett slag i huvudhöjd mot mig, som träffar örat.. jag åker bakåt in i ett skyltfönster med en sjuk tinnitusliknande känsla.

Jag ogillade som bekant hela jävla kalaset, var på dåligt humör och redigt uppeldad redan, så jag flög tillbaka och fällde honom, stampade honom i huvudet 2 gånger och gick därifrån.

Nu i efterhand kom jag på att det var kanske inte det smartaste jag har gjort, killen ligger just nu på sjukhuset med hjärnskakning, lyckligtvis ingenting värre.

För att inte skriva ut varenda jävla händelse så slutade med att jag hamnade i slagsmål med farsan, kusinen och min bror.

Det sista jag fick höra var att jag inte var dennes son, inte dennes bror och kusinen skulle givetvis döda mig.

Vad fan gör man? jag anser inte att det var jag som gjorde fel..
Föregående tråd
Nästa tråd

126 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 126 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..