Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Så du tycker alltså att en 125:a som är över 20 år gammal ska prestera precis lika dant som en sprillans ny? Sorry, men så funkar det inte i verkligheten!
Kanske inte nämnde det men den är totalrenoverad i motorn, alla kuggar, drev och lager i hela motorn och växellådan är bytt för 55 mil sedan.
Så jag säger att den skall prestera som en ny och med tanke på att min förmodligen är den snabbaste motorcykeln i den lätta klassen någonsin bör den göra det.
gör rent röret kan vara igänsotat^^ tappar MYCKET kraft på det på grund av den gör sig inte av med avgaserna i den takten den skall göra det... så ta av avgasystemet och ta en titt på hur det ser ut och har du redan lagt ned så mycket pengar på att göra allt nyttt köp et nyt avgas system... och kommer du nu och säger att du kör utan avgas system så blir det irl garv!
#8 finns det ljuddämpar foder i röret eller? sa att han tagit ut ljuddämparfodret, vars fan tror du att det sitter? ska man behöva skriva han har säkert tagit ut ljuddämparfodret ur ljuddämparen för att folk ska fatta eller?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Venne ;F
Ha så kul med hojen ändå :)
Kanske inte nämnde det men den är totalrenoverad i motorn, alla kuggar, drev och lager i hela motorn och växellådan är bytt för 55 mil sedan.
Så jag säger att den skall prestera som en ny och med tanke på att min förmodligen är den snabbaste motorcykeln i den lätta klassen någonsin bör den göra det.
annars testa med lite olika drev