Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Paypal, hjälp!

Postat av HDAI den 7 Maj 2009, 17:37
3 kommentarer · 705 träffar
Hej fragbite! har nu ett problem här.

Det är så att jag sålde ett WoW account i slutet av december, sålde det till en kille via PayPal. Det är så nu att jag har inte kunnat tagit ut pengarna via PayPal på dessa långa månader. Det är så att mitt account på PayPal inte är "Säkert" så jag måste gå igenom ett "Resolution center" där jag måste besvara ett antal saker för att få tillgång till mitt konto igen.

Det är alltså så att det ligger en stor summa pengar på kontot och jag kan inte få ut dom tack vare det här problemet. :)

Jag har gjort allt vad dom har sagt och allt är acceptat förutom; Adressbevis. Det står att jag måste skicka ett mail med en av mina fakturor med mitt namn och min adress på, det är så att jag får inga fakturor då jag inte är 18. :-)

Vet någon nu hur man kan lösa det här problemet? skulle bli väldigt tacksam för seriösa och hjälpsamma svar, vill ha mina jävla pengar :(

//Ledsen.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..