Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickor och dess nederlag.

Postat av Chukapic den 5 Maj 2009, 23:36
37 kommentarer · 168 träffar
Jag blir fundersam över detta spamövertagandet på ordet "älska" och alla dess former.

Tänk er lite, om man är med en kompis, en helt vanlig och solig dag, och sedan lägger man in en bild på bdb där det står "Jag älskar dig, bästevän", och två dagar efter står det samma smörja fast en annan person. Vad ger det för intryck egentligen?

Jag skulle få dåligt inflytande på den personen som håller på så.

Och seriöst, jag lackar ut på alla, dvs ALLA tjejer, vare sig det är "fjortisar" eller "emos", som tar kort på sig när de kysser en kompis av samma kön..

Man kan inte leka med sin sexuella läggning sådär. Kalla det vad ni vill, jag kallar er för bi.

Och säg inte att det är ett utryck för att man tycker om den personen väldigt mycket, det ger ju mig ännu mer inflytande på att du är bisexuell...

OCH dessa tjejer som vågar kyssa andra tjejer, kalla er inte för bi, det enda sättet jag kommer tro på att ni har den sexuella läggningen är om ni springer i sängs med en människa av samma kön, I NYKTERT TILLSTÅND.

Och sen ska flickorna inte klaga på att tjejer gör sig fina för oss killar, vi har då fan inte smällt i er att ni MÅSTE köpa smink och diverse skönhetsprylar. Flickor gör sig fina för att de vill vara fina, inte för att killarna vill det.

Och sen den där saken med att killar kan knulla runt med vilka de vill men inte tjejer. För vilka knullar killarna med? Varandra?

Det är en fördom att säga att alla killar knullar runt med alla flickor, jag har då fan inga killkompisar som knullar runt som fan, och dem som gör det, dem är misslyckade och bör helst undvikas från första början, men vilka går dit och blir knullade ändå? Jo, tjejerna!

Dem killarna som flickorna anklagar för att de kan knulla med vilka som helst och bli kallad player och få status, de killarna är de killarna som tjejerna vill ha, SÅ VAD KLAGAR FLICKORNA PÅ EGENTLIGEN? Jo, att flickorna ska få dåligt rykte, horstämpel i pannan och stenar kastade i ryggen på dem!

Jag tror fan inte killar får bra rykte om de knullar runt dem heller. Vem fan vill få ryktet "player" i pannan?

- Inte jag iallfall.
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..