Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvän ;S

Postat av tjejen2 den 5 Maj 2009, 22:15
82 kommentarer · 424 träffar
Okej, jag och min flickvän bråkar alldeles för mycket. här kommer en sak som hände idag.

1. Jag skrev hej till en random brud (ja hon är snygg) på sms.
min flickvän lackar ur och blir ledsen.
2. Min flickvän skriver till en kille som tycker om henne "Det är så man skulle kunna bli kåt av mina fötter och en flört min ";)" ".
3. Jag låtsas att jag lackar på henne pga det, hon typ "förlåt osv osv osv osv osv".
4. Jag skrev puss till riktigt bra tjej kompis när hon skulle typ dra och göra något (som hejdå i det fallet). Min flickvän blir sur när hon även vet att det är en skit bra kompis, sen sitter hon och skriver puss till varenda kille & tjej, men hon blir sur om jag ens skriver med min bästa tjej kompis. Så jag fucka ur och bara drog och har fått sms där det står att jag är allt för henne, har sagt åt henne att hon är ganska värdelös när hon håller på som hon gör.

ps hon säger alltid att hon ska sluta hålla på osv men gör inte det.. För att göra en kort förklaring på läget , "Hon får göra vad hon vill skriva vad hon vill , men jag måste i princip fråga henne om det går bra att jag skriver si och så".

så nu kommer frågan, ska man helt totalt skita i henne eller ge henne fler chanser?

Förlåt för felstavningar och wall of text! hoppas ni förstår.

PS! vi har varit tsm i 8månader.
Föregående tråd
Nästa tråd

82 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 82 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..