Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn startar om sig själv..

Postat av hoowee den 4 Maj 2009, 20:24
3 kommentarer · 51 träffar
Hej!

I lördags, när jag var på bäätlanet så gick min dator sönder. Och det pga att de inte hade fixat elen ordentligt till vårat bord, grendosorna slogs ut 3 gånger och på tredje gången slutade datorn att fungera! Det kom upp ett meddelande där det stod något i stil med : "A windows/SYSTEM32/SYSTEM file is missing" det stod att jag skulle reparera datorn men det gick inte så då bestämde jag mig för att installera om hela skiten. När jag gjort det så funkade det ett tag, tills efter jag installerat service pack 1. Då blev problemet det som det brukar vara med min dator, den startar om sig själv. I vanliga fall så går jag ner till morsans dator och kör igång hårddisken i hennes dator sen stoppar tillbaka den i min, men nu fungerar inte det.

Jag upptäckte även att en röd sladd(vet inte vad den heter) i datorn hade gått sönder, den som går mellan hårddisken och moderkortet tror jag. Vet dock inte hur illa skadan är men är det något som kan påverka ?

höj

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..