Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska få stryk!

Postat av demonenlol den 4 Maj 2009, 15:13
47 kommentarer · 57 träffar
Tja fb.

Som topic lyder så ska jag altså tydligen få stryk utav en kille i min klass. Det som är det jobbiga med han är att han vet inte vart man sätter gränser och skulle lika gärna komma och dunka ett baseboll trä i bakhuvudet på mig.

Han är utav utlänskt ursprung så ni vet det innan ni fortsätter att läsa.

Såhär började det:

Jag går i en vanlig klass där vi har allt från "damp-barn" till "stumma", ungefär som det brukar se ut med andra ord.
Men nu är det så att 4st i klassen som är dom "dampiga" har startat en grupp som dom kallar styrelsen. Det är dom fyra med i den och dom tycker att dom äger klassen och dom som inte säger så mkt vågar inte sätta sig upp mot dom.

Jag är själv ganska neutral och inte i bråk med någon utav dessa grupper tills nu. På en idrottslektion så dampar 2st som vanligt och läraren frågar om vi övriga i klassen tycker att dom är jobbiga, hela klassen svarar ja!

Och nu till grejen, dom 2 killarna som dampade verkar tycka att jag är den som får dom andra och säga samma sak och enligt dom "sätta upp sig mot styrelsen". Detta ledde till att dom skulle slå mig, och som sagt så tryckte 3st utav styrelse medlemmarna idag upp mig i ett hörn och slog och sparkade på mig, 3 mot 1.

Jag blir såklart förbannad och tänker "Nu är det nog, jag tänker fan inte bara stå här som en jävla sandsäck", så jag måttar en spark emot ena killens mage och får in en hyffsad träff och börjar sedan veva mot allihop vilken får dom att rygga tillbaks en aningens. Han som blev träffad i magen blir förbannad och när jag tror att det är över så fortsätter han, jag vill såklart inte bråka och sticker iväg en bit.

I detta nu så står hela klassen och bara tittar på i princip.

Han säger att jag ska få så mycket stryk och att han ska döda mig osv.

Nu till saken, jag är inte stark för 5 öre men jag är ganska lång. Han är visserligen inte så stark han heller men man vill inte bråka med han eftersom att han inte kan sätta gränser och han kan rent utsagt döda mig.

Jag har försökt disskutera med han och frågade honom om han tyckte det var rätt att han skulle få sparka och slå mig så mkt han ville och jag bara få sparka han en gång och sen vill han att jag ska få ännu mer stryk för att jag sparkade honom.

Jag fick svaret tillbaks "Sug min kuk", då frågade jag honom om han var bög, viket han sa att han inte var och fick återigen tillbaks "Sug min kuk". Då sa jag någonting i den stilen med att, "Dra ner brallorna då men jag tror inte din farsa blir så speciellt glad", då blev han rasande då det är olagligt för en muslim att vara bög eller nått sånt.

Vår gympalärare är en riktig biff som jag känner rätt väl genom att han är polare med en polares föräldrar och jag har varit uppe och åkt skidor med han då man kunde anmälla sig och åka upp med en förening, så jag funderar på att säga till han innan lektionen att hålla ett öga på den här snubben som heter Ali.
Ali är dessutom inte lärarens favvo elev direkt och jag förmodar att han verkligen kan flippa över om Ali börjar slå mig.

Så vad tycker ni jag ska göra?
Jag vill helst inte gå 1v1 mot honom men om jag är tvungen så ge gärna tips på vad jag ska tänka på medans jag slåss och grepp eller nått.

Hade jag haft några extra kilo muskler hade jag inte tvekat en sekund med att slå honom.

Så ge mig råd fb :)
Föregående tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..