Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förhållande

Postat av Crazyman den 2 Maj 2009, 22:46
17 kommentarer · 71 träffar
Hej, ännu en tråd om kärlek :/

Jag och min flickvän har vart tillsammans i 2 år om exakt 2 dagar och det är väll inget vanligt förhållande, det är ett distansförhållande. Vi träffas varje lov och lite helger då och då, hon bor i Helsingborg och jag i Stockholm :) Nu till problemet.

Varje dag snurrar det tankar och jag är orolig att hon ska hålla på med andra också vidare, står absolut inte ut med att gå och tänka på det hela tiden också känner jag mig helt nere ibland när jag tänker på henne eftersom hon bor långt bort. Ganska många av mina vänner har också flickvän men dem bor här, är ganska jobbigt när man ser sina vänner sitta och mysa med sin flickvän i soffan eller vad som helst när ens egna bor långt bort :(

Någon som har något förslag hur man kan komma ifrån dessa tankar och se positivt på det hela? :/ Någon som är i ett distansförhållande atm kanske kan ge några tips.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..