Vad är fel på folk egentligen...
Hej FB.
Sitter här sjukt upprörd över en film jag såg nyss.
Jag har surfat runt på sidor som Exiztens och Exet hur många gånger som helst och kanske rynkat på näsan och stängt ner sidan.
Men nyss gick fan droppen.
Jag såg en film som var filmad med Övervakningskameror, där 2 killar går in i en skola och utför en skolmassaker, man ser alla elever i skolan springa och skrika i korridorerna och fram kommer dem 2 killarna med vardera gevär och skjuter mot folksamlingen. Man hör så sjuka jävla skrik och synen är inte trevlig. Och sedan kommer en kameraövervakning där man ser och hör killarna gå lite lugnt och snacka och går fram till ett lik och drar ett skämt och skrattar lite, sedan går dem in i ett rum där folk sitter blixstilla under massa bord och dem kommer in och skriker HELLO EVERYBODY eller något liknande, och man hör ett sånt sjukt skrik utav en flicka/kvinna under bordet och dem 2 killarna drar bort en stol vid bordet och skjuter en kvinna under bordet och skrattar åt dem... Filmen slutar med att man ser dem 2 killarna skjuta sig själva.
Detta är det sjukaste jag sett och jag undrar vad i helvete det är som gör att folk gör sånt här.
Vad är det liksom som gör att man ens får en sån idé att mörda en massa oskyldiga människor och sedan SKRATTA åt det?
Tack så mycket!
OnT: ett nick per acc som gäller.