Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hela livet är knas -HJÄLP-

Postat av Potatistomten den 1 Maj 2009, 14:05
18 kommentarer · 63 träffar
Tjena fragbite.
Har inte direkt någonstans att vända mig, så det får bli hit.

Läs gärna hela texten!

Nu går jag sista terminen utav nian, och i skolan har jag bra med vänner som jag är med också utanför skolan.
Dock är det ett problem.

Det är några som brukar dra ut på helger osv, de har varit vänner sen fyran, och jag blev polare med dem i sjuan kanske.
I alla fall är de schyssta på dagarna, man drar på fotboll/bio tillsammans och gör massa saker, men just på fredag/lördagskvällar då de har planerat att dra till någon fekke så blir de som helt andra personer.
De svarar inte i telefonen eller sms eller liknande, fast jag vill ju inte verka som någon stalker så jag ringer kanske en/två gång(er) sen hänger jag med några andra.

I alla fall, jag förstår inte vad detta beror på? De är aldrig såhär annars, men mot alla är just de så ignoranta på kvällarna.

Visst finns det kvällar då jag är med dem, medan andra kvällar blir det sånt knas?

Jag vet att det bara är några månader tills vi slutar, och börjar olika gymnasium, så antar att det blir till att satsa mer på ettan?

Anyways, tack till er som läst hela, och posta gärna lite förslag på vad man kan göra åt hela situationen...

//Bruno Brun
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..