Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag 14 hon 19 :S

Postat av Pavlovitj den 30 April 2009, 16:33
390 kommentarer · 348 träffar
Tjena tjena, jag var ute på stan och såg en riktig mustig brud och hon verkade kolla in mig ganska mycket med. Vi hade ett avstånd mellan varandra tills jag hade stake så att jag kunde gå till henne. Frågade "ursäkta, får jag sitta här :P:P:P?" hon svarade "visst sötis". Vi började små prata lite med varandra och sånt tills on undrade hur gammal jag var och jag sa "14 år :))" och hon sa "okej, då är du lite ung för mig för att jag är 19 år". Då blev jag lite sad-face för jag tyckte att hon verkade vara ganska trevlig och sådant. Tillslut frågade jag vad hon skall göra ikväll. Då svarade hon "skall väl hänga med mina kompizar :P:P" jag sa "okej nice brudeNN". Fick tillslut hennes nummer och skall försöka att ringa henne lite senare.

EDIT :2

Tja :D vi träffades lite senare och små pratade lite med varandra och hon undrade tillslut om jag ville hänga med henne på valborg :D blev riktigt glad och känner på mig att det kommer bli en riktigt mustig kväll. Senare kom hennes kompisar kom och hon var tvungen att dra. Träffade några kompisar och vi drog och köpte oss varsinnnn fransk hot dog med vitlöks sås. Kommer med en fortsättning om hur kvällen gick med tjejen, föresten hon heter Louise och hon är heT :P:P - Här får ni även en pic på henne http://data.fuskbugg.se/skalma n01/LouisebrudNN.jpg :D:DD::P:PP:P

EDIT :3

Tja igeNN. Vi hade en extremt mustig kväll satt och kolla in brasan och sådant tills hon var tvungen att trolla vidare med sina kompizar. Då satt jag kvar med mina coola killar och fortsatte kolla in brasan tills vi drog vidare och köpte oss en varsin MC feast på mc donaldzz, rätt gött vare tog en stor fanta dessutom ;D. Skall träffa henne idag senare på dagen och hoppas att vi hittar på något roligt tillsammans. Tänkt att dra med henne till bion, vilken film skulle passa bra att titta på? skulle vart rätt mustigt om ni gav mig lite tips.

EDIT :4

TjeNa igeNnn. Ursäkta för att jag gör en sådan sen edit :(( har spelat xbox hela dagen med Louise :D Vi spelade Guitar Hero: World tour, extremt mustigt spel asså. Vi tog en promenad och helt random fick jag en puss av henne!!!! jag blev helt "herregud :O:O:O:O jeeeeflar HEHE" och pussade tillbaka. Vi tog en cola och wienerbröd på kafeet. Sedan gittade jag hem och hon skulle hem och musta med något annat. Våran relation verkar verkligen fungera :))

EDIT :5

Tja ;D;D Var i skolan idag. Inget speciellt hände idag, träffade Louise efter skolaNN grejade lite, snackade lite, spela tennis på mobilen och små pratade helt enkelTT HEHE. Skall vara fEsT;P;P;P på fredag så jag hoppas det blir riktigt nice asså. jag skall dricka en massvis av jäger och hon med hopas jag :P Tror ni jag har en chans att sätta henne i tvåan? hoppas verkligen att jag lyckas HEHEHEHE :)))

EDIT :6

tjA faaaan :p:P:p:P:p:P drog precis en 90g hamburgare, rätt göTT :D:D Stack sedan hem för att gibbza lite WoW. Drog upp huntern till level 72 "riktigt stolt :p:P:p:P:p:P". Louise ringde och berätta att hon var sjuk så vi kunde inte hitta på något idag, så det blev så att jag hängde med k0mpizarn4. Vi hade feTT kul asså, satt och drack m0n5t3r på balkongen tills mamma kom och störde oss med sin jädra mustiga äppelpaj ;(( Men det var dock riktigt god!, skall ringa louise imorgon om hon vill hitta på något då istället "FniZz" hare bra :p:P:p:P:p:P.

EDIT :7

LedseNN att jag inte har haft en edit på länge, men nu är jag tillbaka :P:P:P. Haft en riktigt mustig vecka. Går rykten om att det skall bli fezt idag :D vi skall köra som fan. Louise åkte till turkieTT så jag kan inte vara med henne på en vecka :((. Iallafall våran fredag var allt rätt go, vi satt och drack m0n5t3r dricka och åt french hot dog. Sedan blev det lite gibbz med kompizarna. Levlade min hunter på moonglade till 80 :D:D riktigt stolt är jag. Finns säkert en hel del som undrar vad jag heter och mitt namn är _PER_. Skall fixa en bild idag så nu får se hur jag ser ut :P:PP:P ni får ha det bra gusss.

EDIT :8

Förlåt för jag gör en sådan extremT sen edit :/:/:/ har tagit en bild på mig och moped :D riktigt skön moped,,,,,,,, iallafall var på fest med louise och vi drog som fan tillslut gittade hon hem och jag käkade kebab med grabbsen oh spela lite dattta hos danne :))) här kommer bilden på mig http://data.fuskbugg.se/skalma n01/moppen8.jpg hoppas ni gillar den och den e veldigt seriös ok? iallafall kommer med edit imogon :=:=:=:=:=:=?:?::?=::==: ojjjojoj många smajlisar :P:PP:P: mustigt

EDIT: 9 tja grappar, har vart ute och chillat med sommargrapparna. Har fått många privata mail om hur jag fick tag på mopeden så jag skall allt ta och berätta till er. En kille vid namnet vfk_danne kom åkandes förbi med sin moped "han er min vän lol" sedan fick jag prova den och han tog kort :)). Iallafall sen kom louise och vi små pussades i sängen LOL HEHE. Sedan åkte vi buss till berras korvmoj och käka lite mosbricka sedan var hon tvungen att gitta hem som är rätt omustigt. Hon kommer imorgon och då ska vi leka lite mer!

Vad tycker ni? Är det dumt om jag skulle vara tillsammans med en tjej som är 19? jag är ganska mogen utav mig själv för att vara 14 år. - Kommer med EDIT hur det gick

Har jag någon chans?

1314 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

390 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 390 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..